The Elder Scrolls 5: Skyrim (Special Edition)

Kód: PC0357
Neohodnotené
275 Kč 275 Kč / 1 ks
Skladom (elektronická distribúcia) (>5 ks)
Možnosti doručenia

Špeciálna edícia prinesie hneď niekoľko vylepšení, ktoré herný fenomén Skyrim prenesú na konzoly novej generácie. Okrem vylepšenej grafiky prostredia, nových volumetrických efektov a vylepšeného rozlíšenia textúr a objektov je najväčšou novinkou predovšetkým podpora módov aj na konzolách, takže sa obsah hry unifikuje bez ohľadu na to, na akej z next gen platforiem ju spustíte. Svet jedného z najlepšie hodnotených RPG histórie tak dosiahne úplne nové sféry.

Detailné informácie

Garancia doručenia
Garancia doručenia
digitálny kľúč najneskôr do 24 hodín
Darček zdarma
Darček zdarma
K vybraným hrám dostanete darček
Zákaznícky servis
Zákaznícky servis
Sme Vám k dispozícii 24/7

Podrobný popis

Marylandská Bethesda Softworks otvára ďalšiu kapitolu veľmi úspešnej série The Elder Scrolls . Jedná sa v poradí o piaty diel a vývojári sľubujú výborný herný zážitok a samostatne fungujúci svet.

Špeciálna edícia prinesie hneď niekoľko vylepšení, ktoré herný fenomén Skyrim prenesú na konzoly novej generácie. Okrem vylepšenej grafiky prostredia, nových volumetrických efektov a vylepšeného rozlíšenia textúr a objektov je najväčšou novinkou predovšetkým podpora módov aj na konzolách , takže sa obsah hry unifikuje bez ohľadu na to, na akej z next gen platforiem ju spustíte. Svet jedného z najlepšie hodnotených RPG histórie tak dosiahne úplne nové sféry.

The Elder Scrolls V: Skyrim nás zavádza do provincie Skyrim, ktorá je súčasťou obrovského sveta Tamriel. Rozkladá sa na severe a jej panorámu tvoria prevažne hory, sneh a rozvaliny starých pevností. To ale nie je pre severanov žiadny problém. Horšie je, že bol starý kráľ zavraždený a nezanechal po sebe žiadneho dediča. Skyrim sa tak ocitol v škárach občianskej vojny. A ku všetkému sa vrátili Draci. Prastará stvorenia, ktoré zo zeme vyhnal ezoterický kruh elitných bojovníkov, zvaný The Blades. Rád po celé stáročia chránil rodovú líniu Septimov a zaisťoval mier a pokoj vo svete. Draci boli dlho preč, ale teraz sú späť, pretože The Blades už takmer neexistujú.

V starých knihách sa píše, že drakmi vyhnali takzvaní Dovakiin – zrodenci z draka, neskôr premenovaní na poriadok The Blades. Hra nie je priamym pokračovateľom Oblivionu, ale ľahko naň poukazuje. Ubehlo 200 rokov od doby, keď sa znovunájdený dedič obetoval, aby zavrel brány Oblivionu. Po smrti posledného Septima sa The Blades stiahli do ústrania a boli pomaly likvidovaní alebo umierali vekom. Bez zmyslu nemali dôvod na existenciu, a tak zanikli.

Veľa práce a neistá budúcnosť? To je presne ten pravý čas pre nášho hrdinu. Začíname opäť ako väzni bez spomienok na minulosť, to už ale nie je pre znalcov hernej série nič nové. Dôležité je, že práve my sme posledným Dovakiinom – lovcom drakov. Vo vzduchu visí jedna stará legenda o návrate Alduina, severského boha ničenia. Skyrimom sa začínajú šíriť zvesti o obrovskom draku, a tak nás osud zvedie dohromady s Esbernom, posledným zo starého rádu the Blades. Ten sa stane našim radcom a mentorom.

Titul predstavuje všetko na čo sme od tejto série zvyknutí a snažia sa všetko doviesť zase o krok bližšie k dokonalosti.

Čo nás čaká?

 

  • Vylepšená grafika, podpora módov aj na konzolových platformách a tisíce herných hodín.
  • Všetok obsah, vrátane datadisov Dawnguard, Heartfire a Dragonborn.
  • Obrovský svet, voľnosť a desiatky hodín zábavy. Ako sme pri sérii The Elder Scrolls zvyknutí.
  • Vývojári sa pustili do úplne nového enginu, ktorý zobrazuje dynamické svetlá a tiene s väčšou realistickosťou. Vie vypočítavať realistické sneženie a múdro kombinovať rôzne druhy počasia.
  • AI, prepracované správanie umelej inteligencie, ktoré umožní lepšie nastaviť charaktery postáv a vytvárať vzťahy medzi nimi.
  • Vylepšené animácie. Všetko je vypracované s pomocou technológie Havok, čo dovoľuje Bethesde tvoriť realistické reakcie postáv. Konverzovať tak môžete s NPC rovno za chôdze
  • Prepracovanejší súbojový systém. S nepriateľmi sa budete biť obojručne: môžu to byť dva meče, zbraň a štít, kúzlo a štít, či napríklad dve kúzla. Všetko pôjde patrične kombinovať.
  • Ďalší krok k realistickosti hry. Mechanizmy rozhovorov sú od základu pozmenené. Napr,: v priebehu rozhovoru bude postava, s ktorou práve hovoríte, pokračovať v činnosti, ktorú až doteraz robila. Už žiadne strnulé pohľady do prázdna.
  • Draci nie sú symbolom hry náhodne. Budú jednou z hlavných súčastí dejovej línie aj voľne pohybujúce sa stvorenia po provincii. Pokiaľ draka zvládnete a zabijete, tak sa jeho duša stane súčasťou vašej postavy a odomkne časť priek

Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.

Nevypĺňajte toto pole: